Två timmar med Aimee en måndagsförmiddag

En himla fin måndagförmiddag som började med att jag sov ut till 9.30. Tog bussen in till stan i typ värsta trafiken ever(!?) som stod helt stilla vid Hyde Park, ja jag vet inte hur länge. Anlände en halvtimme sent till the Rocks där jag bestämt träff med Amiee. Aimee, my friend from Philly som jag så passande beskriver henne när jag berättar om henne för mina andra vänner här, även när jag snackar med min värdmamma, då familjen här känner typ minst två olika Amy här i stan. Kan även tillägga att min värdmammas syster i Nya Zeeland också heter Amy. Fint populärt namn helt enkelt. I alla fall... Har inte till saken att göra...

Jag och Aimee brunchade på Pancakes on the Rocks. Kunde inte glömma det stället efter att ha ätit min första pankaka där förra veckan. Där satt vi en stund, pratade och chillade, käkade pannkakor och pratade om framtidsplaner och drömmar.






Sedan blev jag tokkär i Aimees väska! :)




När magarna var fylda begav vi oss ut i det vackra höstvädret och njöt av solen vid Sydney Harbour.
Underbart!











Sen skildes vi åt olika håll. Aimee åt nordväst. Jag tillbaka mot öst. '
Förhoppningsvis hinner vi ses en gång till innan jag lämnar Sydney.


/ n

Kommentarer
Postat av: Ellinor

VÄSKAN!! VAR HAR HON KÖPT DEN? (antar att svaret kommer bli "i philly" och då blir jag lite heartbroken).

2012-05-16 @ 14:02:02
URL: http://elliedarling.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jaa, hon köpte den i någon liten butik i Philly. Skulle seriöst kunna åka tillbaka bara för att köpa väskan, nästan... haha ;)

2012-05-16 @ 22:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0