Plötsligt känns världen så liten

Well bit of good news. I will be in Australia at the end of next week. Thursday I'll be there. I am visiting my girlfriend and I hopefully you don't have a whole lot plan so we can at least say hello

Detta skrev Gary till mig på facebook i slutet av förra veckan, en vän från San Diego. Jag träffade honom i samband med min första resa till Los Angeles/Palm Springs med Tinde i december 2010. Sedan lyckades vi ses igen i september förra året när jag och Sofie var i San Diego. Nu är han är i Sydney på uppdrag för Apple. Samtidigt som han besöker sin flickvän som gör en utbytestermin på ett universitet nordväst om staden. Hur passande?! Och idag ska vi ses. Igen. I ärlighetens namn trodde jag aldrig att jag skulle se denna människa igen första gången vi sa adjö i december 2010. Men världen är lika liten som den är stor, och än en gång korsas våra vägar.



/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0