One Last Time


- Idag gick jag till mitt sista zumba pass här i Australien. Sedan hade vi en sista kaffe tillsammans med vårt härliga zumba crew. (Jag och Daniela och våra mysiga oldies. ;D)

- Ikväll jobbade jag mitt sista 4-8 pass. Lagade ravioli med bacon och ärtor en sista gång till mig och barnen.

- Ikväll ska jag till Max Brenner med ett gäng fantastiska vänner. One last treat. På väldigt länge.

- Imorgon ska jag träffa Aimee en sista gång. Frukost blir det. Pancakes on teh Rocks, igen. En sista gång.

- På torsdag ska jag ta Josh på bussen till Daycare en sista gång.

- På fredag fyller Rebecca 19 år och då ska vi ut. En sista på Scary Canary.

- På lördag ska vi till Darling Harbour, sista gången innan jag åker hem. Middag och utgång.

- På Söndag ska jag på avskedsmiddag med min fina, underbara värdfamilj.

- På måndag ska jag och Bec ha en sista brunch på Clodeli innan jag åker till flygplatsen på kvällen. En sista gång. Sedan ska vi kramas, hårt, förhoppningsvis utan tårar. One last time. (in a very long time)

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0