Hurra för poncho!




 

Ikväll ska vi till Ivy bar, ett ganska så omtalat "dyrare" ställe här i Sydney. På torsdagar är det dock gratis inträde sägs det, så vi tänkte att det är värt att testa.

Men.

Det regnar. Och det har regnat hela dagen, massor.

Så, hittade jag min poncho i byrålådan, som var inkluderat i min välkomstpresent som jag fick av familjen när jag kom hit i januari. Oanvänd, fram tills nu. Ikväll ska jag gå till tågstationen i klänning, kavaj, ballerinaskor och en poncho över det. Inget märkvärdigt alls. Ser ju överhuvudtaget inte kostigt ut. lol. Men jag lär hålla mig torr från regnet, så varför bry sig om det ser snyggt ut eller inte. Ska ju ändå slänga av den så fort vi kommer innanför portarna till Ivy.

 

Livvy: Nathalie, you look great in that poncho cause you can see your beautiful dress through it...

 

Jag litar på min femåring. ;)

 

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0