Enjoy the Little Things

Kolla vilket trevligt sällskap jag har på mitt rum. :)



Jag är egentligen ledig idag eftersom min värdmamma har varit hemma hela dagen. Ändå vill den lilla gosungen sitta här inne i mitt rum och leka med lego. Så söt. Så mysigt. Och han leker så himla fint på egen hand medan jag sitter här och kollar facebook, mejl etc. Så duktig är han, min lilla 3-åring. Han påstår att han gillar mitt rum. ;)

Aktuellt för ikväll är svenskträff på Café Svensson igen. Jag och Daniela blev helt sålda förra veckan så vi tänkte gå tillbaka, träffa andra svenskar och äta köttbullemacka, dricka svenskt kaffe och köpa andra svenska gottigheter. Yummy på det! :)

/n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0