Art and Craft, and Soon my Own Art Gallery

Barnen tycker om vattenfärger.
Det gör Nathalie också.

Så det har ju blivit ett antal verk under tiden i Sydney.
Här är några:



Hjärtan i olika former och färg



Kärlek på olika språk



Ms Sunshine



Galen, jag är galen i glass, nananana



Målade ett järnvägsspår till Josh. Ja, han är galen i tåg och allt som har med tåg att göra.



Hur många små hjärtan kan man rymma i ett stort?



Röda klackar... eller vad det nu ser ut som..


Efter att ha sett detta kan vi konstatera följande:

1. Jag tycker om att måla hjärtan, mest för att det är det bästa jag kan komma på när jag inte har fantasi till annat.
2. Jag kan inte måla skor, tydligen. Får nog öva på det.
3. Om jag någon gång vill bli konstnär måste jag nog utveckla min konst lite.

(lol!) 

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0