Opps, I Did it Again!

Jag och Rebecca pratar ofta om att vi måste spara pengar. Särskilt eftersom vi vill åka till Melbourne en weekend, och New Castle en annan weekend och möjligtvis Byron Bay om vi har tid. Vi vill ta surfingslektion, och utvidga våra vyer och går till något annat ställe än Scary Canary om fredagskvällarna. Därför borde vi inte lägga så mycket pengar på kaffe och mat som vi gör, och shopping borde vara tabu. Men idag kunde jag inte hålla mig. Detta händer när man är ensam om att vara ledig på måndagar:

Sms från mig till Bec: Omg!! Just spent 75 dollars aat Cotton on! Bad girl!!

Bec svarar: how the hell did you manage that? haha

Jag svarar: It just happened! Nice stuff though, actually needed. lol!

Bec svarar: haha. ´it just happened´ best excuse ever!! hahaha I hope it´s nice since you bought it!


Det finns många bra bortförklaringar!

Men två av plaggen var faktiskt på rean. Och med tanke på att jag fick tre plagg för det priset, så var det en bra deal för att vara Sydney. Faktumet att jag hade fått alltihopp för ca 50-60 dollar utan rea i USA behöver vi ju inte tänka på.. De var en cardigan, en kavaj och ett par långa byxor. Saker jag faktiskt behöver nu när hösten är på ingång.

Foto vid Darling Harbour i helgen.

 

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0