Nu 20, om en vecka 21!

Så har ännu ett år passerat och redan på tisdag fyller jag 21!! Jaaaa, 21!!!
Ända sedan jag bodde i USA den där hösten som 19 åring har jag väntat på den här dagen.
Inte för att det spelar så stor roll här egentligen, men det är ändå något magiskt med det.
Och vet ni,
det är STORT att fylla 21 både här och på Nya Zeeland, i alla fall om man ska tro min värdmamma.
Hon tror det är för att det är tecken på att man är vuxen, typ, har hon sagt, men verkar inte riktigt helt säkert varför just 21 är så stort här.
Jag, vuxen? Lilla jag? Måste totalt missat att jag faktiskt gått över 20 strecket nu. Haha..




I alla fall, fina ni där hemma i Sverige,
känn inte att ni måste skicka över massa födelsedagspaket och sådant där, blir bara extra dyra utgifter när frakt och allt ska betalas. En liten tanke, ett mejl eller bara några ord på facebook värmer gott och väl i mitt hjärta.

Pappa, om du har lust får du mer än gärna skicka över lite födelsedagspengar på mitt konto. Som redan nämt är det DYRT att bo här, och pengar går åt.
Mamma, du kan ju börja förbereda ett litet välkommen hem kit, med nödvändiga prylar så som schampo, balsam, tandkräm och tandborste till mig för det lä'r jag behöver när jag kommer hem i juni.

Sedan vore det ju mysigt om någon frivillig ville sjunga lite "Jag må hon leva" för mig på skype.. ;)

xo

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0