För jag ska ut på äventyr!

Fredagkväll.
Jag sitter hemma. Sa till min värdmamma igår att det här är nog den första fredagen jag är hemma sedan jag kom hit. Och skojar till det och svarar: "We´ll try to be cool " Haha, jag är ganska säker på att jag kommer vara fine med deras coola sällskap. Min värdpappas bror är över från Nya Zeeland också, så ska nog ta mig ut från rummet snart och hänga lite med dem. Men först ska väskan packas inför morgondagen. Ska nämligen upp ur sängen redan 5.30 imorgon, för stora äventyr väntar. Jag, Rebecca och Andrea ska iväg till the Blue Mountains! I can´t wait!

Men som sagt, en väska ska packas och förberedas så I better do that now!

Uppdaterar efter helgen äventyr igen.

:)

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0