Den här dagen för ett år sedan

För ett år sedan firade jag min 20årsdag med Ellinor, Aimee och Lisa med en middag kvällen den 19 mars.
Max Brenner i Philadelphia.

Om en timme ska jag möta upp några av mina aussietjejer för dessert.
Max Brenner i Bondi Junction, Sydney.

Tänka sig att jag skulle fira ännu en födelsedag på Max Brenner´s Bald of Chocolate.
Det hade jag aldrig kunnat lista ut för ett år sedan.

Den 19 mars 2011:









Den 20 mars 2011:

Och på min riktiga födelsedag förra året blev bästa Emilia min räddning. Hon kom och hämtade upp mig i Bryn Mawr och tog med mig ut på roadtrip i Pennsylvania, hela vägen till Lancaster, och vi hade en superhärlig, underbar vårdag tillsammans, med massa godsaker och shopping.








Goa, fina minnen! <3

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0