Aimee!!!








Aimee var den första av alla mina amerikanska vänner som jag träffade igen efter att jag lämnade USA i september. Hur lustigt är det inte att the first reunion sker med henne som bor längst bort från Sverige av de alla - Australien.
När vi sa adjö till varandra på Philadelphia Zoo i augusti trodde jag att Aimee skulle bli bland de sista jag skulle få se igen, om kanske sådär 5-10 år beroende på om hon skulle lyckas ta sig till Sverige eller jag till Australien.
För vem trodde då att jag skulle bo i Sydney ett halvår senare?
Inte jag. Inte Aimee.
Nobody knew.
Och nu, efter att ha varit på hemmaplan i en månad hade Aimee äntligen tid för en catch up i ett regnigt Sydney. För ojoj, så busy hon har varit den tjejen. Flera olika jobb, och nu även universitetet på det. Wow!
Men ååh, så fint det var att träffa Aimee igen! Ååh, så fint det var att träffa en vän från Philadelphia. Någon som var en del av ens liv där borta. Jag bubblar över av lycka!
Wierd feeling, but so, so good!
Jag har saknat henne.

/ n



Kommentarer
Postat av: Ellinor

omg! I'm SO jealous! I miss you both SO much <3

2012-03-02 @ 22:18:05
URL: http://aupairellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0