My First Week in Sydney

Så är det söndagkväll, och har precis avslutat ett fint skypesamtal med kärleken där hemma.
Har haft en väldigt bra första vecka här i Sydney, familjen har varit jättesnälla, hållt mig sysselsatt hela tiden så att jag varken känts mig speciellt jetlagd eller känt av minst gnutta hemlängtan. Blandannat har vi besökt PowerHouse Museum, Sydney Aquarium, två olika parker och badat i ett badhus.


Powerhouse Museum - inne hos the Wiggles, som tydligen är ett väldigt känt gammalt barnprogram här i Australien. Har aldrig sett det själv, så undrar om det överhuvudtaget någon gång visats i Sverige? Anyway, barnen älskade att vara där inne.




The Wiggles



Sydney Aqarium

Jellyfish


Hajar


So good, so far!
Cheers!
/ n

Kommentarer
Postat av: Angelica Säleby

Ojojoj Alex skulle älska att åka dit. Han kollade på The Wiggles hur mycket som helst. Jag vet vilka de är. Big red car! Vissa låtar är faktiskt riktigt bra :). Pusspuss

2012-02-24 @ 13:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0