Let´s the trip begin!

Kl 09.03 am måndag morgon, den 23 januari 2012.
Min stora resväska är packad ännu en gång.
Snart påbörjas den längsta flygresan jag någonsin gjort,

Copenhagen-München-Abu Dhabi-Sydney


24 timmar i luften som kommer ta mig till andra sidan jordklotet.
För den 25 januari klockan 7.20 landar jag i Sydney.

Men innan detta ska packningen checkas en sista gång.
Ett par samtal göras, och en lunch med pappa ätas.

Excited, nervous, freaked out.
Det här är mitt sista inlägg i Sverige.
Next time, in Australia.

Let´s the trip begin!

Love
/ n


Kommentarer
Postat av: Kent

Hoppas resan gick bra och att du får en underbar vistelse där borta. Jag är inte alls avundsjuk.

Kram älskling

Pappa

2012-01-23 @ 23:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0