Getting Ready For My First Night Out in the Eastern Suburbs

Alright, inte redigt ut som i ut till klubbarna, utan mer chill ut som i att ta bussen till Randwick, äta middag och gå på bio med ett gäng au pairer. Det är en australiensk nanny som bjudit med mig ut. Vi är ett gäng på förhoppningsvis 7 tjejer, kanske fler, som alla ska träffas för första gången. Vi har gemensamt att vi alla är au paier i the Eastern suburbs, alltså i förorterna sydöst om Sydney. Så ska snart knalla vidare till Bondi Juction, där jag ska ta bussen till Randwick där vi har bestämt mötesplats.

Can´t wait to meet some people here! :)  

/ n

 

Vill bara uppmärksamma nu när jag ändå uppdaterar, att en fin vän hemma i Nässjö firar sin 21 årsdag idag. Har för mig att hon är på väg till London, om hon inte redan är där, eller så skulle hon dit snart. Aja, i alla fall, Stort Grattis Issa! :) Tänker på dig!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej! Jag är au pair i USA för tillfället men möjligen intresserad av att åka till Australien när mitt år är slut. Jag undrade bara lite om ifall du tyckte det var läskigare att åka utan förmedling eller om det gick hyffsat smidigt det också? Och hur mycket du tjänar i veckan?

Kram

2012-02-06 @ 15:35:55
URL: http://jagkanflyga.devote.se
Postat av: issa

haha tack gumman! :D



jag har skickat ett kort till dig från london, och jag hoppas att kortet kommer fram. Så leta lite extra i lådan!



puss <3

2012-02-06 @ 21:00:25
URL: http://tiominuter.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0