DEAR SYDNEY, I AM FINALLY HERE!

Efter att ha gjort den langsta flygresan i mitt liv, rest i over ett och ett halvt dygn sammanlagt med alla mellanlandingar och vantetider sa ar jag antligen framme i Sydney.

Familjen motte upp mig pa flygplatsen, och an sa lange har allting bara kants bra, det kanns ratt.
Idag har de alla hallt mig sysselsatt fo att jag skulle lyckas halla mig vaken hela dagen. Nu sitter jag har i mitt nya mysiga rum, som jag bara alskar, och ska snart ga och lagga mig. Exhausted. Jetlagd. Ja, det ar tva ord som passar in pa mig just nu.

Det har for ovrigt regnat hela dagen, och da menar jag verkligen ost ner! Daremot sa ar det varmt och fuktigt, och jag har endast gatt omkring med skjorts och t-shirt.
Det har ska nog bli bra!

Btw,
fattar inte att jag ar har, i Sydney, i Australien!!!
Overkligt!

/ n

Jessica och pappa släppte av mig på Nässjö C i måndags.

Åkte mot Kastrup och Köpenhamn för att flyga mot Munich.

Sedan fölg jag vidare till Abu Dhabi.
Welcome to the desert! Så här såg det ut från flygplatsen...


Kommentarer
Postat av: Monica Karlsson

Hej!



Kul och härligt att läsa att du kommit fram och att familjen verkar bra! ofattbart att du är så långt borta,men ändå känns så nära!Blir spännande att följa dig dina månader i Sidney!



Kramar Monica o Tomas

farmor hälsar har precis pratat med henne i telefonen

2012-01-25 @ 18:05:50
Postat av: Angelica Säleby

Ja fyn fan. Det är helt otroligt, du är i AUSTRALIEN!!!! Jag är mega avundsjuk :). Ha det toppen. p.s vad fin den nya bloggen blev :). Pusspuss

2012-01-25 @ 20:20:11
Postat av: Sarah your au pair buddy ;)

åå vad kul att höra att du kommit fram och att det känns så bra!! Är övertygad om att du kommer få det superbra och så håller jag tummarna att jag kan komma och hälsa på lite längre fram ;) men du, när du får tid, skulle du vilja skicka din USA playlist till mig, den var ju så braaaaaaa ju :D hahah PUSS på dig!

2012-01-25 @ 21:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0