Some Sydney Sunshine and a Walk Across the Harbour Bridge

Ungefär så här såg min tisdag i Sydney ut:


Jag bestämde mig för att promenera över Harbour Bridge. Mest för att jag inte hade något bättre för mig. Men också för att det är ett måste på min To-Do-In-Australia lista, så lika bra att få det gjort. ;) Träffade en jättetrevlig amerikanare från New York, som jag promenerade med halva vägen. Superhärlig kvinna, som var här och semestrade min sin man.


Operahuset och Circular Quay!


Promenenaden på Harbour Bridge. Gick förbi två killar som snackade svenska så stannade så klart och utbytte några ord. Slutade med att jag turistade resten av dagen med dessa trevliga bröder.


The Rock


The Opera Bar


The Opera Bar


Operahuset såklart. (Försökte göra mig lika lång som Mattias på den här bilden. Tycker att jag lyckades ganska bra ;p)


Mattias och Martin posar framför Operahuset.




Efter vistelsen inne i city begav jag mig hemåt för att sitta barnvakt, då mina hostparents skulle gå på Valentine´s Date! Fint! :)

/ n



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0