The Scary Canary

Fredagkväll på The Scary Canary, en bar/klubb i centrala Sydney.
Säger bara en sak,
Försök att toppa detta, Nässjö!!

Vilket ställe!

Dansade mig svett natten lång. Gratis entré, billiga drinkar och stört många sköna människor, from all over the world.
Backpackers, Australienare, au pairer. Gick nog att hitta alla sorters människor här!

Sjukt go och dansvänlig klubbmusik. Kan säga att det var ungefär hela min USA-lista på Spotify, plus lite till. AWESOME! :D







Sen fick jag vara med om ett kuddkrig.
Nej, jag gick inte upp frivilligt.
Men Rebecca knuffade fram mig så hade inte så mycket val.

Blev kändis hela kvällen sen i alla fall.
Kan säga att det var mer än en person som kom fram och sa:
"Hey, you´re that girl from the contest!"
"Yes, that´s me!"








Great night with great company!

Ge mig mer kvällar som dessa, det är jag säker på att Sydney kan erbjuda!
/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0