To-Do-List

Har gjort en liten lista på det som jag vill hinna med under min tid i Australien, tänkte dela med mig av den:
(Fetstil = Något som jag redan gjort)

- Moonlight Cinema
- Surfa
- Gå och se en show på Operahuset
- The Opera Bar
- Taronga Zoo
- Luna Park
- Sydney Tower
- Se en vild Kängaru
- Se en vild koala
- Simma med delfiner
- Skydive
- Åka till Melbourne
- Åka till Newcastle 
- Power House Museum
- Promenera över Habour Bridge
- Hälsa på Aimee(vän från min tid i USA)
- Kafé Svensson
- Blue Mountains
- Surftävling
- Nya Zeeland
- Cricket game
- Rugby game

Som ni ser så kretsar det mesta kring Sydney, eftersom det är det mest realistiska. Med tanke på att hela Australia grejen blev ganska så spontant, hann jag varken planera in resor eller spara pengar för att kunna resa runt här. Men det är också för att jag inte stannar här så länge, kommer inte heller ha någon direkt semester för den delen. I april är det meningen att jag hänger med familjen till Nya Zeeland i två veckor. Vi ska stanna hos deras familj i Auckland, vilket jag verkligen ser fram emot. Resa runt ordentligt i Australien och Nya Zeeland får ske vid ett annat tillfälle i livet.

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0