One Month, 31 days.

Idag är det den 25 februari, vilket betyder att jag har varit i Australien i en månad.      
På 31 dagar har jag bland annat hunnit med:


- Att lära känna min värdfamilj och lära mig att känna mig som hemma här i Sydney.
-  Power House Museum med barnen



- Firat Australia Day med att åka till Sydney Aqarium vid Darling Habour med min värdfamilj.



- Moon light cinema i Centenial Park två gånger
- Gått på vanlig bio, sammanlagt sett tre olika filmer.



- Träffat många underbara människor och skaffat mig nya internationella vänner.



- Varit uppe i Sydney Tower




- Promenerat över Habour Bridge



- Besökt Manly Beach
- Upplevt en Surftävling(Australia Open)



- Promenerat i Botanic Garden
- gått upp för trappstegen till Opera huset.
- besökt Operahusets fancy toaletter
- Nuddat vid Operahuset



- Hängt vid Opera baren
- Testat pajerna på Pie Face



- Sett en kändis (Bethany Hamilton)



- Varit på Bondi Beach ett antal gånger.
- Promenerat mellan Bondi och Bronte längs havet




- Träffat kompisar från Sverige (Natalia och Julia)



3,5 månad kvar, sedan är jag hemma igen...
Tiden springer iväg nu.

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0