Not a Single Rain Drop Can Stop Me Now!

Nu när jag har varit här ett tag har jag börjat komma in i både rutiner och vanor.
Till exempelvis har jag sedan några veckor tillbaka varit ute och sprungit måndagar, onsdagar och fredagar.
Tre dagar i veckan, känns lagom, känns bra!

Jag har varit och kollat priserna på gymmen runt om området. Men som allt annat i Sydney är det freaking expensive!!! Fitness First, till exempel skulle jag få betala 52 dollar varannan vecka, alltså skulle jag vara tvungen att lägga 104 dollar på det i månaden!! Alltså nästan 800 svenska kronor!! Så än så länge skippar jag det, möjligtvis att jag testar på det lite längre fram.

Har även hittat ett ställe i Paddington som har Zumbapass varje tisdag kl 9.15 am. 12 dollar per pass, 99 dollar för tio pass. Funderar på att dra dit någon tisdagmorgon och testa. Dock har jag inga innomhusskor här. (och här kostar skor ca 200 dollar om man ska ha några bra)

Så än så länge nöjer jag mig med att springa i Centennial Park tyre gånger i veckan. Är ganska stenhård med att det blir gjort just de här bestämda dagarna, oavsett väder. (okej, bortsett thunder and lightning)
Så trots att det regnar idag, ska jag snart ge mig ut en timme. Men först ska jag bara slänga in en omgång tvätt.




ciao!

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0