My First Night Out

Friday night out!

Grace(australiensk au pair/nanny) messade mig i onsdags och undrade om jag ville med henne och några andra tjejer ut på fredag, då hon hade sin första fredagkväll off på fem månader. Det slutade med att vi i fredagskväll hamnade i Coogee, en annan kust förort i närheten. Vi gick ut på två olika pubar, och då inget dansgolv var tillgängligt på platserna, bestämde sig jag, Grace och Rebecca(au pair från Skottland) att ta en taxi in till Kings Cross. Så blev det! Strax efter midnatt var vi där, och gick in för att röja lite på World bar. Riktigt nice ställe. Kände igen kanske 10 procent av musiken som spelades, då det var mkt australienskt som jag aldrig tidigare hört. Men det var kul ändå. Smockat med folk, överallt. Mycket internationellt tack vare alla backpackers. Kom hem med taxi lagom till klockan 4 am och däckade sedan i sängen.


Coogee Beach



Marion, Pauline och Grace


World Bar, Kings Cross.

Cheers!
/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0