Natalia och Julia

Söndag med med mina skåneguld Natalia och Julia i Sydney.
Kunde inte bli annat än bra!!


Mys och lunch i Hyde Park




Jag tog med tjejerna till Cooper Park


Så för er som inte vet hur alla band är knytna här:
Så kort och gott, Natalia är en good friend of mine från Helsingborg. Vi träffades för första gången när vi båda två var på språkresa på Malta sommaren 2007, och har sedan dess hållt kontakten. Hon har besökt Nässjö ett par gånger liksom har jag varit hos henne i Helsingborg. Julia är en av Natalias bästa vänner, så henne har jag träffat under mina Skånebesök. Nu har de här två härliga tjejerna åkt ner till Australien för åtminstone 4 månader, här ska de backpacka och jobba, typ. Så jag får passa på att träffa dem nu när de är i Sydney innan de flyr härifrån, troligtvis redan efter helgen tyvärr. Det är ju som känt, väldigt dyrt att leva i Sydney.
För intresserade så kan man följa deras resa på deras blogg: http://youandmeaustralia.blogspot.com.au/
EnjoY!

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0