Just Another Normal Monday!

Så har ännu en måndag passerat.
Då ingen annan är ledig på måndagar så försöker jag alltid göra det till en dag då jag får mycket vettigt gjort, typ.
Så en vanlig måndag kan se ut ungefär som idag:


1. Svarade på mejl efter frukosten.
2. Var ute och sprang
3. Var hemma, åt lunch och kollade på Oscars galan med min värdmamma medan 3-åringen sprang omkring och lekte.
4. Gick en lång promenad, Woollahra - Bondi - Bronte, tog sedan bussen hem från Bronte
5. Middag
6. Skypade med finaste Ellinor i en och en halv timme. Hon har varit hemma i Sverige i två veckor nu, men åkte till Dubai på semester med sin familj ganska så snart efter att hon kom hem från staterna, så har inte hunnit prata med henne på flera veckor. Vi hade såå mycket att snacka om. Ååhh, vad jag saknar den människan alltså!! Längtar så tills vi ses igen!
7. Jag åkte in till Kings Cross med tåget runt niosnåret för att möta upp Natalia och company. De lämnar Sydney imorgon för att åka norrut. Om ca två veckor börjar de nämligen jobba på en jordgubbsfarm där de ska plocka jordgubbar, någonstans i närheten av Brisbane. Så kul för dem. Men lite trist att de lämnar mig, har varit så otroligt kul att ha dem här.

/ n

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Längtar efter dig!

2012-02-27 @ 15:15:34
URL: http://aupairellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0