When Swedes Are Going Out!


 

Vi skulle ha vart minst fyra personer som gick ut. Men folk verkar ha drabbats av höstsnuva överallt nu(även jag lite smått) så det blev bara jag och Daniela, the swedes, medan både Grace och Rebecca stannade hemma i sängen. Så jag tog mig ut till Bronte och förfest för två. Drinkar, lite musik på låg volym och girls talk. Hur löjligt det än kan låta så kollade vi på youtubeklipp från Justib Bieber´s Never Say Never, medan Daniela satt och dräglade över Jayden Smith. Haha. Är inte han typ 13!? Lol! Sedan begav vi oss till Kings Kross på lite vinglande ben, var busiga och plankade in på tåget och spelade dumma svenskar. Bad girls! Det slutade med SoHo, dans och dyraste tequila shoten ever? Tycker faktiskt att 18 dollar för två är att överdriva med tanke på att detta är ett backpackersställe. Jisses, vi är ju inte gjorde av pengar! Förövrigt, billigt och bra med fem dollars drinkar. Rolig svensk natt som slutade med att vi sprang till bussen, barfota.

 

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0