Bra helg!

Så har ännu en helg snart passerat. Känns som om dagarna springer förbi nu, en efter en.
Bec var hemma själv i helgen, då hennes värdfamilj åkte till Melbourne i torsdags. Vilket betydde att vi kunde chilla hemma hos henne igår innan vi drog in mot stan. Vi köpte takeways, italienskt, yum yum, sedan gick vi till the bottle o och köpte med oss lite cider och liknande. Man får passa på när man kan. ;) Väl hemma hos henne käkade vi, gjorde oss i ordning och lyssnade på musik från en australiensk musikkanal, kallad V. Sedan var det dags för kvällens utgång. Var? Scary Canary såklart. Vi hade inte vart där på en hel månad, och är man stammisar så är man. Tror allt de har saknat oss där. Lol! Vi mötte upp en ny finsk tjej, Johanna och en engelsk tjej, Emma som Bec känner sedan innan. Mkt bra kväll! Trots att mina fötter värkte så mycket i slutändan att jag var tvungen att ta av mig skorna när vi gick för att leta efter taxi kl 3 öpå natten. Så går det när man inte är van vid högklackat. Jag har seriöst ont i knävecken idag!! I morse fick jag chocken när jag vaknade och såg att klockan var 12.50!!! Välbehövlig sömn i alla fall. Vi brunchade på CloDeli, sedan mötte vi upp Grace och Daniela för att gå och se The Lucky One på bio. Bra film!

Ännu ett trist och torrt inlägg utan bilder.
Jag ska bli bättre.
Har ju fortfarande massa att uppdatera om Nya Zeeland.
Nu ska jag skypa med Becca där hemma.
lovely!

xo

/ n

Kommentarer
Postat av: Monica Karlsson

Hej!



Kul att se alla bilder och att du har haft det bra på semestern!Jag har visat farmor din blogg så hon har fått se och läsa en del, tycker det är kul att följa dej också. Ha det så bra i fortsättningen!



Kram Monica Tomas hälsar

2012-04-22 @ 17:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0