Bara ett annat inägg om spindlar

Något som är himla bra i Nya Zeeland är att det inte finns lika många giftiga och farliga djur som i Australien. De har bara en giftig spindel, som ej dödar. Ett bett gör dig bara väldigt sjuk. Man kan liksom hålla sig lugn när man vistas i detta underbara vackra och trygga land.

Sedan jag kom hem till Sydney har jag redan mosat sönder två spindlar. En för bara en liten stund sedan. En annan igår. Två stycken på mindre än ett dygn alltså. I mitt rum dessutom. Not cool. Har jag förresten berättat att jag hittade en spindel i min säng för några veckor sedan. Minimini, men ändå. Not cool.

/ n

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Omg. Skulle aldrig ha stått ut. Haha.

2012-04-21 @ 11:11:34
URL: http://elliedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0