We did celebrate "Valborg"







Jajemensan, jag och Ellinor firade som traditionella svenskar med en hel drös svensk-amerikaner på "The American Swedish Historical Museum"... Träffade mänga trevliga damer att prata både svenska och engelska med. Kändes nästan som att vara hemma i Sverige igen. Efterfesten blev dock inställd för oss, då vi inte är 21 och inte hade lust att gå till samma underage club som förra gången. Nope, vi nöjde oss med att stå utanför en bar och titta på, försöka klura ut ett sätt att komma in. Kanske kunde vi hoppa in genom fönstret? Nåväl, efter kanske en halvtimme gav vi upp, gick hem till Ellinor och hade bara allmänt mysigt tjejsnack. Det gillas, också! ;)

/ n

Kommentarer
Postat av: Angelica Säleby

nehe vad avundsjuk jag är... varför berättade du det inte för mig! jag ville ju också se en brasa. jag har gjort det i alla år! vad roligt att ni såg en. pusspuss*

2011-05-09 @ 23:19:31
Postat av: Angelica Säleby

nehe vad avundsjuk jag är... varför berättade du det inte för mig! jag ville ju också se en brasa. jag har gjort det i alla år! vad roligt att ni såg en. pusspuss*

2011-05-09 @ 23:19:56
Postat av: Angelica Säleby

nehe vad avundsjuk jag är... varför berättade du det inte för mig! jag ville ju också se en brasa. jag har gjort det i alla år! vad roligt att ni såg en. pusspuss*

2011-05-09 @ 23:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0