"We Can Be Matching Sisters!"

"OOOHH, You wear the red shirt today", utbrast E när jag väckte henne i morse.
     Jag hade på mig mina exercise kläder, eftersom vi skulle till gymmet direkt efter att ha att ha kört E till skolan. Tröjan jag hade på mig var den röda t-shirten med Ekonomihusets tryck på, som jag fått från pappas företag. Han tog med sig några till när de var här på besök i april, och E fick förstås också en. Kan glädja dig, kära far, att hon älskar den! Och det var ju ännu bättre nu när jag också hade på mig min egna. E ville absolut inte sätta på sig de kläderna som jag lagt upp så fint på gungstolen, notera att det var hennes favorit shorts, plus favorit tröja. Nepp, det dögg inte idag, för hon skulle minsann ha sin röda t-shirt till skolan idag, och gärna svarta byxor också om det fanns några.  
"We can be matching sisters", jublade hon glatt. 
    
Så söt!

Dessutom har hon börjat kalla mig för sin BFF. Ännu mer kramgo har hon också blivit, och tar varje chans hon får att sitta i knäet. Jag tycker hon är supermysig nu. På kvällarna kan hon springa efter mig när jag ska upp på mitt rum och ropa:
"Nathalie, wait! You forgot to hug me good night", eller "I wanna have a kissie!"


Annat var det för ett halvår sedan. Men nu....
... får hon verkligen mitt hjärta att smälta!

Hur ska jag någonsin kunna lämna henne!?

/ n


Kommentarer
Postat av: Kent

Så gulligt och vad glad jag också blir, att det blev en sådan favorit att ha på. Hälsa henne detta!

Hon är nog extra rädd om dig nu när hon vet att det närmar sig att du ska åka hem.

Hälsa hela familjen från oss

Pappa

2011-05-25 @ 21:49:42
Postat av: Angelica Säleby

Naw gumman! det lät ju helt underbart! så gullig hon är. kul att hon ville ha på sig den tröjan. det är ju mer som en träningströja faktiskt, inte en tröja för skolan. hihi det måste ju bara betyda på att hon ÄLSKAR dig! pusspuss*

2011-05-25 @ 23:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0