Did Your Hear About The Bieber Fever? I May Have Got Some!

Efter att ha hört alla snacka om den där Never Say Never filmen, och ha lyssnat till allt tjat om denna Bieber fever bestämde jag mig för att låna filmen på bibblan för att se den med mitt åttaåriga värdbarn som egentligen tidiagre hatat ogillat denna populära unga sångare. Han är ju som sagt väldigt stor här borta och man kan säga att det finns två sidor av det hela... Man kan välja att antingen hata ogilla eller älska. Det är så det är. (Men så har det i och för sig alltid varit i sådana här lägen). I alla fall när man är åtta år. Sådana i min ålder håller sig troligen mer neutrala, med anledningen att man inte ens är intreserad av att bry sig. Men nu har min neutrala sida uttryckt sig:

WOW! THAT KID IS FREAKING TALENTED!!

Och E ändrade sin åsikt. Istället för att fråga mig om jag kan köpa en Justin Bieber poster till henne, bara för att hon ska få måla dit en mustach på honom så frågar hon nu istället: "Nathalie, do you think I could have a regular poster of Justin Bieber in my room?"



Och jag klandrar inte ner på alla hans gulliga, skrikiga, gråtande och helt galna tonårs fans som man träffar på i filmen.(även om det blir för mycket ibland) Även om det verkar helt unbelieveable så har jag själv varit där, på samma sätt, en gång för länge sedan. Fast den gången var den annan idol...

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0