Till dig, mamma!

May 8th 2011

Happy Mother´s Day, Mom!
I love you so, so much!
I always did and will always do.
You´re a true hero to me.




Lots of love
/ Nathalie



I USA inföll Mother´s Day i år den 8 maj, ca tre veckor innan Sverige, ungefär som det brukar vara. Men eftersom jag såg alla söner och döttrar som uppvaktade sina mammor igår, med blommor och brunch och allt vad det var, så kände jag att jag ville göra samma sak. After all, så bor jag ju faktiskt här nu, så då kan man ju få känna sig lite amerikansk ibland. ;)
Visste ni förresten att i USA har de ingen Father´s Day, i alla fall vad mina värdföräldrar berättade. Alltså, ibland är Sverige lite bättre. ;)



Haha, okej, glöm allt. De har Father´s Day, som infaller den 19 juni i år. Verkar som om vissa här inte har så mkt koll. Jaja, slutdiskuterat.Father´s Day den 19 juni alltså.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var gulligt gjort av dig, lite förskott här i Sverige,mors dag är inte ännu här men bättre för tidigt än för sent :-)

Söt bild,framförallt mammas kläder :-0

Kramis

Pappa

2011-05-09 @ 18:33:12
Postat av: Angelica Säleby

Väldigt gulligt! men du är medveten om va att sverige inte hade samma dag som USA va? Sverige har den 29 Maj. vädligt söt bild! pusspuss

2011-05-09 @ 18:44:44
Postat av: Angelica Säleby

Väldigt sött kort. men är du medveten om att Sverige inte har samma dag som USA? Sverige har den 29 Maj. pusspuss

2011-05-09 @ 18:46:38
Postat av: Cara

Dom har visst fathers day! Det är den 19juni,

2011-05-10 @ 04:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0