New Au Pair...

Ja, med endast mina 3,5 månader kvar här så har familjen börjat sitt sökande efter en ny au pair.
E kaste sig i mina armar härom dagen och utbrast: I wanna have someone like Nathalie!!
Min värdmamma säger: I want to have someone as Nathalie, too!!
Hur goa är de inte?

I alla fall, därför har min värdmamma bestämt att de bara(!!) vill titta på svenska au pairer. Jag hoppas bara att de inte stirrar sig för blint på att hon ska se ut som mig, vara som mig och prata som mig. Jag tycker att de borde se sig lite mer omkring, det finns ju så många bra au pairer där ute, och alla behöver ju faktiskt inte vara svenskar.

Jag blir inblandad i sökandet också då min värdmamma bett om hjälp, och visst kan jag hjälpa, känns bra att ha snackat med den som inom en snar framtid ska ta hand om min lilla gullunge, men vad ska man säga liksom? hehe

/ n

 

Kommentarer
Postat av: Angelica Säleby

Nehe söker de en ny au pair. gulligt att de vill ha en som dig! ja det är lite dumt att de bara vill ha en svensk (även att man blir lite stolt), för det finns ju så många bra från andra länder med. lycka till Natta! pusspuss

2011-05-04 @ 17:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0