Knasiga drömmar

Jag tror att jag är lite för väl insatt i Vampire Diaries just nu. Drömde nämligen en knasig dröm om att jag var en vampyr. Det var fullmåne och jag spang för livet från alla varulvar, för man vet ju att ett bett från en varulv betyder död. Och de var inte några heller, i drömmen kryllade det av varulvar. Dock så var Caroline och Matt de enda karaktärerna från serien, som var medi drömmen, vad jag minns. Matt hade dessutom också blivit vampyr. (Han är inte det i serien). Och mamma och alla var med, men tror dock inte att de visste om min hemlighet. Ja, knasig dröm var namnet. 


Matt and Caroline


Kan ju i och försig bero på att det är season finale på säsong 2 denna vecka här i USA. As I lay down dying, visas på CW kl 8 ikväll. Känner dockpå mig att jag kommer få jobba till 9 som vanligt ikväll och därmed missa det precis. Men det fixar sig alltid på annat sätt. Jag väntar i vilket fall med spänning....


As I Lay Down Dying - Elena and Damon


På tal om drömmar så har jag drömt en hel knasiga drömmar de senaste nätterna. Drömmer mkt om Sverige, typ. Till exempel här och natten drömde jag om det nya huset vi flyttat in i, i Nässjö. Men det var typ inte i Nässjö, för huset låg vid havet och var lika stort som ett slott. Haha, så lustigt. Antar att jag tänker mycket på er alla där hemma, även i drömmarna...

/ n

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hejsan! Kom precis in på din blogg efter att ha googlat "au pair philadelphia". Är just nu i matchningsprocessen och idag fick jag ett mail ifrån en familj i Philly. Skulle du rekommendera Philadelphia som stad för en au pair? Finns det mycket att göra på fritiden etc? Hade varit jättesnällt om du har tid att skicka ett mail! :)

2011-05-15 @ 22:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0