Good Morning Baltimore!

Förra Söndagen stod Baltimore på schemat. En annan stad, i Maryland, ca 1,5 timme här ifrån. Jag, Ellinor och Aimee hade planerat att dra in där över dagen och se vad staden, eller specifikt hamnen hade att erbjuda. Det blev brunch, auqarium, shopping och så lite sea food såklart. Vi hade hört att man absolut inte fick missa att äta crab cakes när man kom till Baltimore.Och crab cakes blev det, tillsammans med en helt uppdukad skaldjursbuffé... ;) 

Bilder.... 



Hamnen







Baltimore Aquarium

Ellinor försöker att få ej suddiga bilder på fiskar... ;)










Go Australia!




Adorable!






Sea Food...








Aimee loves crab! ;)



Öh, polisbil, typ... ;)

Söt polisbil dock... ;)


Hamnen var sjukt fin och mysig, men förutom detta såg vi inte så mycket mer. Vi vandrade lite inåt land ett tag, men när vi inte hittade något kul, vände vi på klacken och gick tillbaks. Sedan åkte vi igenom lite slumområden med lokalbussen när vi skulle tillbaka till Mega Bus busstoppet. Hade i alla fall en fin dag, och hamnen i Baltimore rekomenderas att besöka, även om jag personligen föredrar Philly. ;) 

/ n  

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh! Fy vad nice!

Tog du ingen bild på maten? Jag blev ju sjuk nyfiken jag vill också äta skaldjurspaj och buffé!!

Åh! Du får komma hit sen så jag kan visa dig London! :)

2011-05-30 @ 20:48:42
URL: http://londonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0