Friday means Zumba! :)

Idag är en bättre dag...

Har vart på gymmet hela morgonen för abs and arms och så en harlig avrundning med en timmes Zumba. Det är något magiskt med det passet, känner mig alltid så glad och taggad afteråt. Zumba gör mig lycklig helt enkelt. :D

Min lilla gosiga och mysiga E sov här inne i mitt rum i natt. Båda föräldrarna skulle iväg redan 5.30 i morse med A för något event med hans crew. Så för att E inte skulle vakna när de gick upp fick hon sova hos mig. Men jag hade då mig inget emot det. Hon låg där på sin madrass och somnade in så fint, medan jag snackade med Anne på skype en stund. Hon var så söt, min lilla lilla sötnos, kommer bli svårt att skiljas från henne när mitt år här är slut. Det är tack vare henne jag kommer orka stå ut. (så långe hon är så snäll och go som hon är nu, hehe)

Ska iväg med Antonia och Marie(en ny au pair från Österrike) till hundparken nu. Senare idag har E en playdate så ska inte hämta henne förrän innan middagen. Sedan får vi se vad som händer.

Ha det bra!

/ n

Kommentarer
Postat av: Ellinor.

Kom och var barnvakt med miggggg. Ungen sover. Har bunkrat upp med filmer. !! :)

2011-05-20 @ 22:48:03
URL: http://aupairellie.blogg.se/
Postat av: Angelica Säleby

När du skrev: Hon var så söt, min lilla lilla sötnos, kommer bli svårt att skiljas från henne när mitt år här är slut. Det är tack vare henne jag kommer orka stå ut. (så långe hon är så snäll och go som hon är nu, hehe)

menar du Anne eller E då? :). pusspuss*



2011-05-20 @ 23:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0