12 veckor!

Räknade veckorna idag, och det är endast 12 jobbveckor kvar. När jag sa dte till Elin utbrast hon:"VA!!! Bara 12!!?? Det kommer gå hur fort som helst!"
Och ja, hon har nog rätt alltså. Visst kollar jag tillbaka 12 veckor hamnar jag i slutet på februari, det l
Känns ganska länge sedan, men ändå inte... I och för sig kommer tiden troligtvis gå fortare och fortare ju  närmare målet man kommer.

Tror också det är därför hemlängtan blivit så stor nog. Jag vet att det inte är så lång tid kvar nu, och då blir längtan till den dagen jag får krama om er igen bara större. 

Nedräkningen har börjat... 

/ n


Kommentarer
Postat av: Elli

Hejsan, jag ska om en månad åka och hälsa på min mamma som bor i King of Prussia. Jag letar runt lite på nätet för att komma på vad man bör se och göra när vi är där. Om du vill får du jättegärna skriva till mig (mail eller i min blogg) vad vi inte bör missa när vi besöker Philadelphia. Den här chokladrestaurangen t.ex låter ju lite spännande.

Kram!

2011-05-24 @ 11:42:59
URL: http://godisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0