Thank you so, so much!

Så, har spenderat två dagar(inte hela dagar dock;P) med att svara på grattishälsningar på Facebook, så nu har jag tackat alla som postade på min wall. Något jag aldrig gjorde förra året. Men i år kände jag på något sätt att det inte räckte med ett gemensamt tack, ville skriva personligt till alla. Yes, I am crazy.

I alla fall....

TACK till er alla som på ett eller annat sätt grattade mig på min födelsedag. Det betydde så mycket att veta att jag fanns i era tankar även om jag sitter på andra sida jordklotet. Tack för era fina mejl, som fick mina ögon att tåras av lyckan att inse vilka underbara människor jag har i mitt liv. Tack för era kommentarer på bloggen, Lotta och Monica. Zacki fick mig att skratta högt, så söt! Och slutligen tack för grattiskorten som kom fram idag! Saknar er! 
I Love You! 

/ n 



Appelbee´s special birthday offer: Dessert for free!! :D



P.S Lovade Malin att uppdatera om min födelsedag redan igårkväll egentligen. Och har fortfarande inte blivit så. Sorry. Mycketrunt omkring. Försöker igen imorgon.... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0