Super Good News :)

Vet ni vad!!
Jag får ledigt måndagen den 18 april, long weekend, så att jag ska kunna stanna med min svenska familj i NYC och ta bussen tillbaka till Philadlephia med dem. En extra dag i New York, men det bästa, en extra dag med dem!! HUR BRA!!?? SUPER GOOD!! :D Tackar min snälla, omtänksamma värdpappa som kom med förslaget. Gjorde min dag! :) Enda problemet nu stavas skolan. Men ska ta ett litet snack med min lärare och fråga om dte ärokej att jag missar tre lektioner...

Förövrigt, har helgen varit mer än toppen! Men vi återkommer dit så fort jag har sovit ifatt mina timmar och inte har så himla massa annat att göra som jag har just nu. Byebye. Take Care!  
Godnatt!
/ n


Kommentarer
Postat av: Maria

Svar: Hahaha jag dör! "- Och imorgon är det basket! - Jaaaoooooaaahhh!!" Herregud vad våra skrattmuskler fick jobba i helgen. Det var längesen jag skrattade så att jag grät! Tack för helt underbara dagar gumman <3

2011-03-29 @ 05:47:36
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/
Postat av: Angelica Säleby

Det är ju jättebra nyheter :). jag är glad för din skull :). pusspuss

2011-03-30 @ 04:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0