Sankt Patrick´s Day firande och så lite Flower Show









Ja, jag har haft en toppenbra helg!
Efter jobbet i lördags hann jag med en springtur innan jag tog mig in mot Ellinor i stan. Sjukt mkt folk på gatorna på grund av Sankt Patrick´s Day och alla var de grönklädda. Trodde nog inte att denna celebration var så stor, men det var den visst. USA slutar aldrig att förvåna mig. Fick också svar på min fråga. Ja, den riktiga dagen är den 17 mars men det firas på helgen istället så att alla, även de som jobbar i veckorna, ska kunna delta i firandet. Fick det så fint förklarat av en kvinna jag träffade utanför the restrooms på Suburban Station. :)
   På kvällen drog vi till Club 27, Ellinor och jag. Mer kommentar om det i ett sneare inlägg antar jag. Haha. Min kamera dog ut på batteri så hann inte ta så många bilder. Varken från kvällen eller dagen efter idag, av den stora Sankt Patrick´s Day paraden och så sist men inte minst: the Flower Show. Sååååå vackert. Kommer till Philly varje år så dte kunde vi ju bara inte missa... ;) Emilia och Ellinor har bilderna. Jag lär bäl sno dem så fort jag får chansen. ;)
God natt!
/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0