Running With Scissors

Hejsan alla fina människor!
Tänkte mest bara tala om lite kort om vad som händer i mitt liv just nu...

Denna bok tar upp mina kvällar efter jobbet hela veckan, även vid lite andra hål här och där...

Running With Scissors

Läser den för min psykologi kurs. Fick en lista på böcker vi kunde bv¨älja mellan och detta var den enda jag hittade på biblioteket. hehe.. så den fick det bli.. ;) Det är meningen att man ska skriva en review sedan och gå in på olika psykiska disorders i boken. Detta ska vara färdigt om en och en halv vecka och jag har inte ens kommit halvvägs in i boken.
Inte nog med det, jag ligger även efter i läxorna från TOEFL kursen. Jippi... Inte lätt när man ska försöka balansera både jobb, skola, träning, sömn och socialt liv. Dessutom har jag massa olika beslut som ska tas som är rent psykiskt jobbigt. Planering som ska göras, försöker pussla ihop mina sista månader här. Au pairer har en himla skatt som ska betalas, jag saknar ett social security number, så vet inte om jag orkar skaffa det eftersom kontoret ligger en bit ifrån och jag har ingen bil. men ska jag våga riskera att inte få släppas in i landet med ett VISA igen bara för att jag inte betalade skatt under mitt au pair år? åååå, jobbigt....

/ n

Kommentarer
Postat av: Kent

Kan du inte skaffa ditt skattenummer över nätet? Annars är ju USA omodernt :-)



I dag om två veckor :-) :-) :-)



Kramis

Pappa

2011-04-02 @ 08:34:17
Postat av: Elina

Skaffa nummret, klart du kommer vilja åka tillbaka ngn dag :) Det fixar du vännen <3

2011-04-06 @ 22:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0