Opera för första gången och mitt första gröna paket från Sverige!

E hade sin första dress rehersal idag med orkester och allt.
Jag var där med mina värdföräldrar, kan bara säga en sak:
AMAZING!

Jag som trodde att jag inte bvar operatypen, men jisses så BRA det var! Jag har tydligen underskattat det tidigare. Nästan så jag vill gå tillbaka och se det en gång till imorgon. :) E var så dukktigt så, hon var mesta dels med i slutet som en av de små rävarna. Så söta var dem. Så om någon skulle fråga mig om min favorit opera och jag måste välja så är det från och med nu: The Cunning Little Vixen.

När jag kom hem låg ett grönt paket på trappen.
Massa kärlek till mina små fina vänner Malin, Becca och Issa hemma i Sverige som tagit sig tid att skicka en sådan fin gåva med natugodis, choklad, brev, löste(!!!) och en film!! Taaack sååå mkt! Love!

Nu ska jag sova.
jobbar från och med att E vaknar imon, sedan till 2, sedan från 4 hela kvällen. Många timmar. Men mestadels kommer jag ju vara sjölv inne i city med tanka på E´s rehersal.

see ya!
/ n

Kommentarer
Postat av: Issa

Haha det paketet var från malin också! Så alla vet det ;)

I all stress så glömde vi att skriva att det var från oss tre. Hehe



Men löste! Jo! Vi tänkte ju att du älskar te, och jag tror att det svenska teet är lite bättre smak på har jag fått för mig ;)

2011-03-15 @ 11:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0