Mina Planer

Kan inte fatta att jag blir 20 år gammal om tre dagar. TRE dagar!!! Ofattbart!

Annars är det en ganska lugn Söndag eftermiddag. Solen skiner och det är nästan som svenskt sommarväder. Life is good!

Detta är mina planer för följande helger:

18-20 mars: Min födelsedag på Söndag. Ska kanske jobba lite, så blir att fira med lite tjejer på Lördagkväll istället på chokladrestaurangen i Philly. Verkar dock som om inte så många kunde komma, well,well, det blir nog bra hur som. '

25-27 mars: Maria, en au pair i New Orleans, kommer och hälsar på mig under helgen och det kommer bli grymt!! Jag ska visa henne Philadekphia tänkte jag, och på söndagen ska vi gå på en basket match med Philadelphias 76ers. Yeaaah!! :)

1-3 april: På Söndagen ska jag träffa min älskade Angelica i Nyc. Och vi har lite planer.

15-17 april: Då smäller det!! Möter upp min älskade familj i New York City!!! :D

22-29 april- FLORIDA! Orlando and Miami, here we come!!

That´s it. Mina planer en månad framöver. Ser bra ut. va? Ja, jag tycker det! :)
/ n

Kommentarer
Postat av: Monica Karlsson

Hej! Kan inte heller fatta att du fyller 20År minns som i går när din pappa ringde och berättade att en liten tjej var född! Du har väl hört att Daniel och Marie ska ha barn i juli? så om allt går bra blir man farmor! det händer lite här med när du är borta i det stora landet! oj, vad mycket kul du ska framöver, inte utan att man blir lite avundssjuk! ha det så bra och många grattiskramar några dagar i förväg!! kram från Monica

2011-03-17 @ 21:46:43
Postat av: Ellinor.

Nejmen hörru, ska ni se samma match som vi ska göra på vårt au pair möte? Jag orkar inte titta exakt datum just nu, men jag har för mig att vi skulle gå nästa helg! Knäppt!

2011-03-18 @ 00:03:44
URL: http://aupairellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0