Lovely Friday

Underbara Fredag!
Inte blir det sämre efter ett underbart Zumba pass och en solig promed hem från gymmet. :)
Känner på mig att även denna helg kommer springa iväg. Maria sitter just nu på planet till Philly. Hon landar vid 5 och eftersom jag har E den tiden kan jag inte plocka upp henne på flygplatsen. Dock har jag skickat en väldigt noggrann beskriving hur hon ska gå till väga för att ta tåget in till central city och sedan byta tåg mot Bryn Mawr, där jag och E ska möta upp henne. Lycka till vännen! Det kommer gå så bra så! :)
Yeah, taggad på helg nu.
Och imorgon har vi fått en viktigt uppgift. Ska hänga med E in på kören imorgon och lära ut lite svenska. De sjunger nämligen "Vem kan segla för utan vind" och vi ska hjälpa dem med texten lite... Coolt, va! ;D

Ha en underbar helg!
Det ska jag ha!
/ n

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Jaaa det var det! Jag kände igen dig med, men tänkte likadant, kändes jättelustigt på nåt sätt haha ;P Ja matchen var kul!! Kommer definitivt gå på fler :D

2011-03-28 @ 19:40:46
URL: http://nicolinainamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0