Central City

Mitt schema de här sista dagarna i den här veckan och även hela nästa vecka är lite annorlunda från det normala.

E har dressrehersal ikväll, så´jag har hållit till i central city mellan 1 pm - 10.45 pm.
Imorgon är det another dressrehersal mellan 10 am - 10 pm.

Ganska gött, dock kommer jag nog vara supertrött imon då jag måste gå upp hysat tidigt för att förbereda lunchlåda och sådana grejer. Tåget går 9.18 imon, så jag måste väcka E senast 7.45, eftersom hon inte kommer vara i sängen förrän kl 12 i natt så kommer det bli svååååååårt! Kan redan tänka mig hur sur och lättirriterad hon kommer vara etfter för lite sömn.. Nåväl.. Jag måste även hinna duscha imon... gå ut med hunden, äta frukost osv. Träning är det inte på fråga denna veckan. Jag gick till gymmet i tosdags en timme, men det har vart allt. Tänkte att jag kunde powewalka till konstmuseumet och rockystatyn och det där, finns riktigt mysig promednadsatmosfär bakom där. Men det har konstant ösregnat hela dagen och ryktet är rätt ska det vara likadant imon, suck. Planerar dock att börja min nästa examens uppgift i psykologi som ska vara färdigt på onsdag. Så blir väl att sätta mig på Starbucks imon igen. Blir mkt Starbucks dessa dagar. Idag har jag varit här tre gånger, haha... ;D Träffade Ellinor runt 3 snåret, vi testade på chokladcaféet, gickomkring i lite affärer, satte oss på Starbucks (såklart) och hängde på internet poch letade upp lite underage clubs här i central city. Jag måste ut och dansa, och det är nu! Så förmodligen ska vi testa på en club redan nu på lördag! ;)

Nästa vecka börjar E´s performance med hennes operaföreställning av The Cunning Little Vixens. Så då kommer jag vara inne i Philly nästan varje kväll. Ganska gött! Men ska också bli skönt när allt är överstökat så jag får kommatillbaka till nomalt schema igen.

/ n

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Hej! vilken club ska ni till? Jag har hört det finns en underage club som heter the Roxy eller något liknande som ska vara bra.. hade varit kul att träffa andra svenskar om man går ut nån dag ;D

2011-03-11 @ 05:36:32
URL: http://nicolinainamerica.blogg.se/
Postat av: din kompis

Natta! sluta med starbucks om du vill vara med hälsosam ;)

2011-03-12 @ 19:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0