Sjung om studentens lyckliga dagar!


Jessica och jag på studenten förra året


Känns helt ofattbart är det nu är över ett helt år sedan den här bilden togs!! Imorgon är det ombytta roller, då är det min Jessica som kommer komma utspringades från Brinellgymnasiets dörrar. Det enda som inte kommer vara som det ska är att jag inte kommer vara där och ta denna bild, fast i ombytta roller. Detta har jag vetat hela året, och tycker fortfarande att det är grymt ledsamt att jag inte kommer få vara där och se när en sådan nära barndomsvän springer ut. Snyft. Men jag tänker på dig! Jag tänker på er alla studenter imorgon och hoppas ni får en helt underbar, galen och superhärlig kväll. Ta vara på den dagen, för det kan bli en av de lyckligaste dagarna i era liv!

Jessica och Karin, jag tänker extra mycket på er inför imorgon. Är så glad för er skull! Tagga gärnet, spring ut och ha kul! :D Love ya!

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0