Ser inte fram emot sommaren längre!

Var så sjukt trött förra veckan, och den här veckan är ännu värre. Jag vill inte gå upp när klockan ringer kl sex på morgonen(vem vill det? haha). Även att jag går och lägger mig vid tio varje kväll, eller rförsöker åtminstone. Men även om jag är trött så tar det tid att somna, och jag sover dåligt och oroligt nästan hela natten.

Sedan har jag ju fått reda på en annan sak också. 15-åringen läckte ut igår och sa: "Mom, did we talk with Nathalie about the summer?"
Och så kom det.
I sommar har han crew träning/läger som börjar kl 6.30 am varje morgon inne i central city och jag måste skjutsa honom dit, VARJE MORGON!! Vilket betyder att jag kommer vara tvungen att gå upp kl 5.30 am varje dag, åka med honom härifrån kl 5.45, så att vi är där senast 6.15, och sedan åka tillbaka hem, ta ut hunden och sedan ta E. Jisses! Vet inte hur jag kommer överleva sommaren, känns tungt när jags er framåt. Jag som hade trott att sommaren skulle bli lite lugnare, att man åtminstone kunde få sova ut lite i alla fall. Men nu har han ju sin crew VARJE DAG, vilket är lika med att jag måste gå upp kl 5.30 även på lördagen. Kommer inte kunna hitta på något kul alls under kvällarna, om jag inte vill känna mig som en zombie var eviga dag. Annars kan ju biofredagarna stryckas från listan nu. Tycker lite synd om mig själv faktiskt... :(

Och min värdmamma säger: "It´s scary how early it is, but do you think you can make it?"
Som om jag skulle ha något val??
Jag skrattar lite försynt för att sudda ut min ovilja 
"I guess I have to", säger jag sedan..
Inget svar.

Tack. då!


Tänk Positivt!

/ n


Kommentarer
Postat av: Angelica Säleby

ne gumman vad jobbigt! jag tycker synd om dig! :(. jag kan tro att det kommer bli jobbigt men det är bara att kämpa på. du klara det. tänk att det är bara 2 månader kvar. det är ju ingenting. ja det är surt att du måste gå upp så tidigt på lördagarna med. men på söndagen är du ju hel ledig! det är ju bra! pusspuss

2011-06-07 @ 19:03:50
Postat av: Nicolina

Oj.. men du är väl ledig en helg (hela) i månaden? :O

2011-06-08 @ 06:51:01
URL: http://nicolinainamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0