Så, vad händer?

Lite galet rörig helg.

Vi skulle egentligen åkt till Hersey Park på Söndag, vilket senare ändrads till Dorney Park eftersom där fanns en vattenpark också.
Jag mejlar E´s kompis mammaoch ber de ta med sig badkläder.
Får ett snabbt svar. Ja, det hade visst blivitnågot slags missförstånd, så de hade bokat andra planer inför helgen eftersom de inte trodde att planen för nöjesfältet var off.
Jag kämpar med att hitta en annan av E´´s kompisar som kan hänga med, vi hade ju trots allt redan köpt biljetter.
Min värdmamma får ett mejl om audtion till Annie-musikalen i NYC. Bestämmer att E ska hänga med dit och försöka. Men det är redan på lördagmorgon, tidigt.   
Mina värdföräldrar tar med sig E för att åka och se en opera 1,5 timmar härifrån.
De kommer tillbaka efter 10 min och säger att de ångrat sig eftersom det annars skulle  bli alldeles för sent i natt. E ska ju upp tidigt och åka till New York.
Och nu lördagmorgon, E komnme uppspringandes till mitt rum och säger att de fått reda på att auditions ska hållas imorgon, Söndag istället. Med det ställs hela Söndagens utflykt in, E ska till NYC och Dorney Park måste flyttas i alla fall.


Haha, vilken röra!

Annars...
- Var jag och Antonia och såg den senaste Pirates filmen på bio igår.
- så är klockan 11.05 am just nu och jag funderar starkt på att utnyttja tiden för ett besök hos frisören.
- så väntar på att Antonia ska höra av sig så vi kan komma fram til en plan för dagen.
- så befinner sig Ellinor på en weekend kurs, vilket suger, eftersom jag inte träffat henne på två veckor. :(
- Har Elin fått mig att börja fundera på sex veckors jobb på Island,med start veckan efter att jag kommit hem till Sverige igen, i september.
- Jag har råkat få tag på dubbla biljetter till MidsummerPartyt i NYC, så om någon vill köpa en biljett av mig, varsågod!


Nu ska jag dra!

Have a nice weekend!
/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0