I Hate to Say Good Bye to People I Love

Japp, nu har Antonia lämnat Philly. Känns hel knäppt.
Tidigt i morse flög hon till Californien för att möta upp sina föräldrar.

Det känns som om hon sitter kvar där borta i Wynnewood.
Som om jag kommer se henne på Abs and Arms och Zumba på fredag, 
att vi snart, snart kommer ses igen. Typ imorgon, eller något.   
Åh, jag vill smsa, men det går inte.

Bland det sista vi sa, med tårar i ögonen, var att vi måste hålla kontakten, det är ju inte så långt mellan Tyskland och Sverige. Dessutom har vi en kompis i Österrike som redan åkt hem, så vi skulle kunna träfas alla tre, i mitten någonstans, typ Tyskland.

Jag hatar verkligen att ta adjö. Det värsta är att jag fortfarande inte fattar att hon stuckit, när ska jag fatta det?
I vilket fall, det var inte sista gången vi sågs! Absolut inte! Det tillåter jag icke.






Och Elin sticker bort i typ 20 dagar, så henne kanske jag inte ser förrän Rihanna konserten den 23 July. Dessutom åkte Ellinor bort med sin värdfamilj idag och ska vara borta en vecka. Större delen av min värdfamilj åker bort i 10 dagar på fredag. Är det någon hemma som man kan hänga med, mer än Mimi(hunden), menar jag? Har lite planer på att smsa Lisa och kolla läget med henne, har inte sett henne på ett bra tag nu. Hoppas på att Mille och Elena håller sig runt trakterna också, sedan är det lite nya tjejer jag ska ta kontakt med. Dessutom lär de bli lite besök under helgerna. Bland annat s kommer Angelica nästa helg. Jihooo!! Så det löser sig nog.

Ha det bra Sverige!
I miss you!

/ n

Kommentarer
Postat av: Angelica Säleby

Ja då kommer jag :). Då ska jag peppa upp dig! Och du mig! :). Ha det bra min söta tjej! pusspuss

2011-06-29 @ 19:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0