Flight booked!

Kvällen är åter kommen och jag planerar att lägga mig tidigt ikväll, siktar inmig på 10 senast! Det vill säga om en halvtimme. Har blivit alldeles för sent de senaste dagarna och alldeles för lite sömn. Men dte är ju sommar också, inte så konstigt att man vill ut på äventyr efter jobbet. ;) Dessutom är det inte så lång tid kvar nu, och man vill ju ta vara på tiden. Sedan har jag en fin vän, Antonia, som lämnar Philly om endast tre veckor, snyft! Då ska hon resa runt med sina föräldrar en månad innan hon flyger hem till Tyskland. Kommer sakna henne!! Så försöker träffa henne så ofta det går också.


Picknick förra veckan... :)


På tal om annat...

Jag bokade min flight till SF idag! Lite oplanerat egentligen, för jag loggade in på expedia bara si sådär 20 min innan jag skulle börja jobba och får se att resorna ligger på kanonpriser. Så jag tog mig inte ens tid att fundera, utan köpte direkt. Så nu har jag en bokad resa till SF, känns hur gött som helst. 159 dollar gick det på, nonstop flyg, som lyfter så sent eller tidigt som vid 1 på eftermiddagen. Super! Ha då lite tid på morgonen med. Den 20 Augusti är dagen då jag kommer ta ett sorligt farväl av Philadelphia med också få landa i San Fransisco för första gången. Underbart! :)

Och en annan god nyhet...

Jag får ledigt midsommar!
Och inte bara det.
För midsommar ska spenderas i New York City med värsta Midsummer Party! Hur ofta i en en livhände det liksom. Jag säger som Ellinor: Man får troligtvis bara en chans att fira midsommar i New York.
YEAH! Life is good!

/ n


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vart i NY ska du fira midsommar? :) Jag ska nämligen också fira midsommar där med ett gäng svenska tjejer. :)

2011-06-09 @ 05:28:09
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0