Dinner for Two

Jag vet vad jag sa om att jobba 24/7, men ikväll skaffade jag mig faktiskt barnvakt. Antonia och jag hade ju sedan en vecka redan bestämt att vi skulle in till Philly och ut och äta den här kvällen. Hon hade fått ett presentkort för Dinner for two, på en fin restaurang. Vi satte oss ner, kocken kom dit och frågade vad vi tycker om och vad vi absolut inte tycker om. Sedan lagade han till det som ni kan se på bilderna längre ner. Var ganska så akward att sitta där efter att maten tagits bort och man inte behöver betala notan. Skulle vi bara gå? Det slutademed att vi la åtta dollars tip, det kändes bättre... :)








Jag känner mig som en mamma och ser ut som en mamma. På den här bilden ser det ut som om jag är med mitt tredje barn i magen. ;p Haha (Äsch, det där med vikten tar vi tag i när vi kommer hem. Jag har bara två månader kvar i Philly, då ska det njutas)  

 E var lite ledsen för at jag skulle lämna henne hos mormorn inatt. Hon ville ju hellre hänga med ut på middag i city. Och så frågade hon mig: "Are we gonna sleep in the same bed tomorrow, at least?". Sötnosen!

P.S 10 MÅNADER I USA IDAG! HURRA!! :D

/ n

Kommentarer
Postat av: Kent

Grattis vännen, inte långt kvar nu!

Kramis

2011-06-19 @ 14:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0