Midsummer 2011 on Manhattan! :)

Slänger upp lite bilder från vårt Misommarfirande i New York innan jag bäddar ner mig för natten.
För mer text och detaljerad info, hänvisar jag till Ellinors blogg.
Lite föratt jag känner mig lat, men mest för att jag tyckte att hennes inlägg var så klockrent.
 ;D Read it here: http://aupairellie.blogg.se/2011/june/utkast-juni-27-2011.html



Times Square :)
Anlände på Manhattan inte bara två timmar för sent eller så, med Megabus, efter åsk och skur, och en oändlig bilkö till Lincoln tunneln.



Man gör ju det bästa av situationen när man inte hittar plastmuggar på hotelrummet, och inte heller vill
köpa ett paket med 50 röda plastmuggar enbart för en kväll. Vin i Starbucks muggar gick utmärkt! :)


Anländna på nattklubben. Mötte upp med finaste Angelica... :)


Alcazar krossade Atlanten för att komma och spela för oss svenskar och övriga gäster som nått till Swedish Midsummer Party denna kväll.


Det var A W E S O M E     :D


Sedan träffade jag en goding från West Hartford CT. (Mitt första hem i USA, Augusti - Oktober)
Nämligen tyskan Christine. :)


Min bästa utgång i USA, av de få.
M E G A B R A   M I D SO M M A R!!!
Tack!

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0